Akhirnye..

Terjumpe gak aku kulit blog yg aku suke setlh sekian kalinye aku menukar. Suke sgt. Cam budak2 dpt lollypop. Jenuh aku surf mcm2 web. Akhirnye yg ini aku pilih. So, maaf ye kalu semenjak dua menjak nih bukak blog nih asyik tukar baju je (ada ke org bukak..hihihi..). Pas nih lmbt sket tukar kot. Tunggu dh jemu. Tp aku nih mmg cpt jemu. Cam pakai henfon aku tu (ye bang..bile nk dpt henfon baru tuuuuuu...).

Stat sok cuti 3 ari. Aku akan blk kg. (Zie, nk ajak D p Tg Piai le kalu smpt..nnt aku stori mori kalu jd p..). Plan dh mcm2 ada. Jadi tak jadi tak tau le. Tungggguuuuuu dan lihat saje la.

Slmt Bercuti hujung minggu kepada semua. Dan kpd kompeni yg smbg cuti wesak, cuti sakan le semua. Jgn lupe blk keje semula hari Selasa. Till then..tata..titi..tutuuuutttttt...

2 org dah komen da..:

Ajzie said...

Hahhhhhh pergi jangan tak pie.. ambil gambar banyak2.. Cantik tempat tuh utk pencinta alam...

Aku mmg pencinta wanita.. opsssssss pencinta alam daaaaaaaaa

Rinuda said...

x jd p la...danish xmo ngan org lain..nk bwk dia p x berani..last2 duk umah mak je la..